Stövelstroppar,fasty(i) och bönkar

Hejhallåhallihalloholaadios!

Har suttit i en snödriva ett tag och filofiserat, tänkt lite på hur ni har det där i stockholm med alla avgaser,katter och hundar(är det ens djur?! tacka vet jag renar), alla apparater som fungerar genom ett klick( har ni stockholmsvarelser inte fått lära er från mother earth?!) Tacka vet jag äskade Norrland. Att gå upp vid 3 ta renen och rida till skolan, hoppa i snön med fasty(i), göra snöänglar med fasty(i) och när dagen är slut så kör Fasty(i) och vi förbi Ica ren och köper en varsin välförtjänt renklämma. OCH vi behöver inte sätta fasty(i) i kundvagnen längre, ica ren har nu ett driiiive iin för renar, renigt eller hur möhäähöäähöääähhä.
Har också skänkt en värdefull tanke åt erat gnääll. När ni stokholmsfjantar(förlåt mami, det blir fem klövar i snön att lägga i sparbönken) ni går där och gnäääller och gnäller och gnäller, ååh mit liv suger jag , ååh jag är sämst. Ååh jag har inget, åååh  ingen tycker om miger. Då vill jag bara säga p.s eller svar på tal från TarjaTurja och Fasty(i) med renfamilj:
SLUTA gnäll era SABLANS STÖVELSTROPPAR!!!(oj herregud vågar inte tänka på hur bönken kommer se ut sen) Varför var ni då så dumma att ni inte skaffade en ren eller en hel flock, då hade livet erat varit riker. Dessa små djur hade lett till er varje dag, inga dumma ord här. Och varför var ni så dumma att ni la er till ro i Stockholm?! sveriges mest hatade stad (enligt en undersökning av ren.ab) Det är klart att ni är olyckliga ni leever ett halvt liv. Klart ni är olyuckliga när ni inte har ett ica ren med drive in,renar,kåshyttor,ern mami som brer renklämmor med hjortronsylt på och ett norrländskt språk. Skyll er sjä'lva Norrland är vårt!

artonnittiåtta klövar i snön och ett host / Tarjaturja och Fasty(i) ( LÖÖÖVE U SWEETIE)



Kommentarer
Postat av: matildac

REEEENAR (L)

2008-12-21 @ 12:46:22
URL: http://matildacarlssson.blogg.se/
Postat av: Bella

wiiiiiiiiiiiiiiiiie ni har fått ett fan ;)

2008-12-30 @ 19:22:58
URL: http://cadenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0