fågelinfluensan

tjolahopp! nu tror ni väl att jag ska säga vilken härlig dag, perfekt för ponnyhoppning och gokart hyrning. God fläskgryta och lite brusat vatten från den fär nya grejen sodastream. men nej, det är ingen sådan dag. DET ÄR EN OTROLIGT SUPER FUL ÄCKLIG DAMPA DAG. (STOP IT TURJA, DON'T BE SUCH A EMO, YOU EMO-GIRL!) fågelinfluensan har nått skogarna i norrland och jag har fått en släng av den för fortfarande ligger jag har däckad med turjas tamagochi och jag har matat den 1001, 5 gånger (den sista blev bara en halvgång eftersom den spydde upp hälften) under de senaste dagarna. Men vi ska inte tala om hur många gånger den har klagat på att den vill leka, snart tar jag denns töntiga boll och punkterar (ja, det är möjligt att manipulera tamagochis, tekniken har gått framåt vetu succer!) med min röda skruvmejsel jag fick av fasty(i) i fjol, jag har ändå aldrig gillat den, den är too stiff. men men nu skriker fasty(i) hon vill visst ha paj. KLÖÖV OCH PAJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0